Apr 16, 2007

تاج متأخر


من مده كده


او حتى اسبوع باين وبمناسبه شم النسيم اللي عدى يعني


مي بعتتلي تاج بس مش مشكله يعني


تاج متاخر



تكلم عن هواية لما بتمارسها بتستغرق فيها تماماً وتنفصل عن عالم الواقع لفترة من الوقت أثناء ممارستها؟؟


هوه ممكن يكون سؤال بس بياخد وقت في التفكير اوي


معتقدش ان انا عندي هوايه محدده اوي


يعني بحب اقرأ روايات ادب عالمي جدا


دي لوحدها عالم تاني



وبردو بحب انا اكتب اوي


بحب يبقى معايا كشكول صغير وقلم رصاص او قلم اسود ديما


اكتب اي حاجه يعني بقى حروف ارقام كلام اوقات كتير بيبقى ليه معنى والله

واوقات بفضل اشخبط بالرصاص ارسم ورق شجر او غيوم



بس الحاجه اللي بتخليني اعيش مع نفسي او انفصل عن عالم الواقع لفتره


مثلا يعني


ممكن احيانا يكون حصل حوار بيني وبين اي حد ويعجبني فكلامه ليا حاجات معينه او يلفت نظري كلام معين
بفضل اكتبه انا كتير واخطط فيه اوي
و شخبطه كده يعني


سواء كان الحد ده حد بهتم بيه اوي او حد عادي او حصل بيني وبينه مشاكل او اي حاجه
يعني بيلفت نظري الاكلام اللي بيتقال ادامي
ابقي خلي بالك بقى من كلامك يامي يعني




انما موضوع اعديه على مين بقى دي

:D انتي عملتي الواجب مع المعارف والاصدقاء هنا يعني